Přejít na hlavní navigaci Přejít na změnu jazyku Přejít na vyhledávání

O projektu


O projektu

Operační program:       Interreg Česko - Polsko

Název projektu:            Broumovsko a Valbřišsko – smysluplné stezky

Reg. číslo projektu:      CZ.11.02.01/00/23_004/0000093

Realizace projektu:       období 2023 - 2026

Partneři:                        SDMB o. p. s. (CZ) – Vedoucí partner

                                      Lokalna Organizacja Turystyczna Aglomeracja Wałbrzyska (PL)

                                      Europejskie Ugrupowanie Współpracy Terytorialnej NOVUM z o.o. (PL)

Cíl:                                 

Projekt si klade za cíl posílit a rozvíjet úspěšnou spolupráci mezi sousedícími organizacemi destinačního managementu. Spolupráce se zaměřuje na propagaci CZ-PL pohraničí jako atraktivní turistické destinace s cílem rozvíjet region prostřednictvím potenciálu udržitelného cestovního ruchu. Projektové aktivity a produkty osloví aktivní turisty a cykloturisty, zvýší povědomí o přeshraničním regionu jako jednotném území a podpoří zájem o dlouhodobější pobyty, které mají pro region hlavní přínos.  

Rozpočet:                     SDMB, Broumov 451 359,46 Euro 

                                      LOT, Wałbrzych – 202 226,47 Euro

                                      EUWT NOVUM, Jelenia Góra – 30 222,05 Euro

 

Projektové aktivity

  • Multimediální průvodce
  • Virtuální prohlídky
  • Krátké videospoty "Reels"
  • Marketingová kampaň na internetu
  • Online marketingová kampaň s influencery
  • Marketingová kampaň na obrazovkách ve vozech MHD
  • Pořízení fotografií do fotobanky
  • Tištěné informační materiály - brožury, letáky, kapesní cyklomapy
  • Propagační materiály
  • Rozvoj a modernizace webových stránek
  • Zmapování a popis nových CZ-PL turistických tras
  • Koncepční a strategický rozvoj destinace

 

O projektu #2

Operační program:       Interreg V-A Česká republika - Polsko

Název projektu:            Rozvoj cykloturistiky na území Broumovska a Valbřišska

Reg. číslo projektu:      CZ.11.2.45/0.0/0.0/21_003/0003108

Realizace projektu:       období 2022 - 2023

Partneři:                        SDMB o. p. s. (CZ) – Vedoucí partner

                                      Lokalna Organizacja Turystyczna Aglomeracja Wałbrzyska (PL)

Cíl:                                 Obnovení česko-polského přeshraničního turismu po pandemii COVID-19 využitím potenciálu kulturních a přírodních zdrojů
                                      se zaměřením na cykloturistiku. 

Rozpočet:                     SDMB, Broumov – 123 742 Euro (marketingové aktivity)

                                      LOT, Wałbrzych – 79 401 Euro (marketingové aktivity, organizace Cyklofestivalu)

 

Projektové aktivity

  • Audioprůvodce po rozhlednách a vyhlídkových místech
  • Virtuální prohlídky pro prezentaci na webech
  • Marketingové aktivity na sociální síti Instagram
  • Marketingová kampaň na internetu
  • Tvorba a rozvoj polských webových stránek pro cykloturisty (pracovní název: Aglomeracja Walbrzyska rowerem)
  • Propagační videospot k tématu cykloturistiky a památek se záběry z Broumovska i Valbřišska
  • Krátké promo spoty z cyklotras
  • Outdoorová kampaň na MHD
  • Pořízení fotografií do fotobanky
  • Informační materiály (cyklomapy, průvodce)
  • Setkání pracovních skupin realizačního týmu
  • Festiwal rowerowy - závěrečná kulturní a sportovní akce ve Valbřichu (PL)

 

O projektu #3

Operační program:       Interreg V-A Česká republika - Polsko

Název projektu:            Rozvoj cestovního ruchu a geoturistiky v regionu Středních Sudet

Reg. číslo projektu:      CZ.11.2.45/0.0/0.0/15_003/0000304

Realizace projektu:      období 2017 - 2020

Partneři:                       SDMB o. p. s. (CZ) – Vedoucí partner

                                     Gmina Radków (PL)

                                     Lokalna Organizacja Turystyczna Aglomeracja Wałbrzyska (PL)

Cíl:                               Vytvoření podmínek pro vznik Globálního geoparku UNESCO na území Středních Sudet do konce roku 2020

Rozpočet:                     SDMB, Broumov – 233 616 Euro (marketingové aktivity)

                                     Radków – 436 667,89 Euro (marketingové aktivity + stavba lapidária)

                                     LOT, Wałbrzych – 149 660,8 Euro (marketingové aktivity)

 

Projektové aktivity (marketing)

  • Strategie rozvoje cestovního ruchu + Strategie rozvoje geoparku
  • Setkání pracovních skupin pro Strategie rozvoje cestovního ruchu + geoparku
  • Elektronický bulletin – 4x ročně + překlady do polštiny
  • Účast na veletrzích cestovního ruchu
  • Rozvoj a aktualizace webových stránek (bikeresort.broumovsko.cz + geopark.broumovsko.cz)
  • Vytvoření, grafické zpracování a tisk informačních materiálů
  • Pořízení fotobanky
  • Marketingová kampaň na internetu
  • Inzerce v celonárodním tisku
  • Vytvoření a implementace interaktivní hry zaměřené na geoturistiku a památky
  • Videspoty k tématu cykloturistiky a památek + geoparku a geoturistiky
  • Roll-upy k tématu cykloturistiky a památek + geoturistiky
  • Ceny do soutěží
  • Setkání bloggerů
  • Semináře pro veřejnou správu a poskytovatele služeb
  • Setkání pracovních skupin realizačního týmu
  • Účast na akcích partnerů


CZ